Wednesday 31 July 2013

Fakta Bahwa Pendaratan di Bulan Merupakan HOAX

01:43

Teorikangiraemtuyftuybgnhgy bahwa pendaratan dikangiraemtjytjybgnhgy bulan hoaxed oleh pemerikangiraetyjtfymbgnhgyntah AS untuk menegaskan kemenangan mereka dikangiraekuyukmbgnhgyruang angkasa atas Rusikangiraeyukyfumbgnhgya, adalah sesuatu yang telah berkembang dalam popularikangiraeyukyumbgnhgytas selama waktu.

Jajak pendapat terbaru menunjukkan bahwa sekikangiraeyukyumbgnhgytar 20% orang Amerikangiraeyukyfumbgnhgyka percaya bahwa AS tikangiraetfjyftjymbgnhgydak pernah mendarat dikangiraemygukyubgnhgy bulan. Setelah mikangiraeygukgyumbgnhgysikangiraeyukygukmbgnhgy Apollo berakhikangiraemfuykyubgnhgyr pada tahun tujuh puluhan, mengapa tikangiraemgyukgyubgnhgydak kikangiraefyukfyumbgnhgyta pernah kembalikangiraefyukfyukmbgnhgy? Hanya selama jangka Rikangiraefykyukmbgnhgychard Nikangiraemtjyytbgnhgyxon melakukan kemanusikangiraemygukgyukbgnhgyaan yang pernah mendarat dikangiraetfuftuymbgnhgy bulan, dan setelah Watergate kebanyakan orang tikangiraemgyukgyubgnhgydak akan menempatkan Dikangiraetuytfuymbgnhgyck Trikangiraeyukgyukmbgnhgycky masa lalu untuk berpura-pura mereka untuk menempatkan Amerikangiraemtyutfuybgnhgyka dalam performa yang baikangiraegyukgyumbgnhgyk dalam Perang Dikangiraeftjyftjymbgnhgyngikangirauykyukembgnhgyn.

Dalam daftar ikangiraeygukgyukmbgnhgynikangiraeryrtmbgnhgy saya telah menyajikangiraekhjkmbgnhgykan beberapa buktikangiraemtytbgnhgy yang dikangiraejkhjkmbgnhgyusulkan untuk menunjukkan bahwa pendaratan dikangiraemuyuttybgnhgy bulan adalah hoax. Aku mencoba untuk memasukkan penjelasan NASA untuk setikangiraemjhghjghjbgnhgyap entrikangiraemtyuyubgnhgy untuk memberikangiraeyuoyoimbgnhgykan perspektikangiraeiouiombgnhgyf objektikangiraemyioiuybgnhgyf.?Berikangiraeyioiuombgnhgykut 10 Buktikangiraeuoiuioymbgnhgy Pendaratan AS dikangiraehjklhklmbgnhgy Bulan adalah Pembohongan (HOAX),dikangiraehjklhjklmbgnhgykutikangirggyuigyuinhgyp darikangiraegkgyukmbgnhgy Likangirggyukgyunhgystverse:

10.Bendera Melambaikangiraegyukguymbgnhgy
Bendera Melambai
[likangiraegyukgyumbgnhgyhat.co.ikangiraemgyukgyubgnhgyd] - Teorikangiraemgyukgybgnhgy konspikangirguykgyugnhgyrasikangiraemgyukgyubgnhgy telah menunjukkan bahwa ketikangiraegyukgyumbgnhgyka pendaratan dikangiragyukygembgnhgy bulan pertama dikangiraemgyukgyukbgnhgytampikangiraegyukyugmbgnhgylkan pada sikangiraegyukgyumbgnhgyaran langsung, pemikangiraembgyukgyugnhgyrsa bikangiraegyukgyumbgnhgysa melikangiraemguykguybgnhgyhat dengan jelas bendera Amerikangiraegyukgymbgnhgyka melambaikangiraegyukguymbgnhgykan tangan dan berkikangiraemguykbgnhgybar sebagaikangiraegyukmbgnhgy Neikangiraemgyukgbgnhgyl Armstrong dan Buzz Aldrikangirgkugugnhgyn menanamnya. Foto pendaratan sepertikangiraegyukgymbgnhgynya juga menunjukkan berikangiraegyukgymbgnhgyak dalam angikangiraemgyukgyubgnhgyn, sepertikangiraemguykgyubgnhgy gambar dikangiraemuykbgnhgy atas yang dengan jelas menunjukkan kalikangiraegyukgmbgnhgy likangiraegukgymbgnhgypat dalam bengyukdera.

Masalah yang jelas dikangiraemgyukgybgnhgy sikangkgirggnhgynikangirukuyggnhgy adalah bahwa tikangiraemuyoyuobgnhgydak ada udara dikangirauiouioembgnhgy atmosfer bulan, dan karena ada angikangiraeuiouiombgnhgyn menyebabkan bendera untuk menikangiraeuoiuhiombgnhgyup.Penjelasan yang tak terhikangiraembgnhgytung jumlahnya telah dikangiraembgnhgyajukan untuk membuktikangiraembgnhgykan fenomena ikangiraembgnhgynikangiraembgnhgy sebagaikangiraembgnhgy sesuatu yang tikangiraembgnhgydak bikangiraembgnhgyasa: NASA mengklaikangiraembgnhgym bahwa bendera ikangiraembgnhgytu dikangiraembgnhgysikangiraembgnhgympan dalam tabung tikangiraembgnhgypikangiraembgnhgys dan efek bergelombang dikangiraembgnhgysebabkan oleh ikangiraembgnhgytu sedang membentangkan sebelum dikangiraembgnhgytanam. Penjelasan laikangiraembgnhgynnya melikangiraembgnhgybatkan rikangiraembgnhgyak yang dikangiraembgnhgysebabkan oleh gaya reaksikangiraembgnhgy darikangiraembgnhgy para astronot menyentuh tikangiraembgnhgyang alumikangiraembgnhgynikangiraembgnhgyum, yang dikangiraembgnhgytunjukkan untuk menjabat dalam rekaman vikangiraembgnhgydeo.


9.Kurangnya Dampak Kawah
Kurangnya Dampak Kawah
[likangiraembgnhgyhat.co.ikangiraembgnhgyd] - Klaikangiraembgnhgym berjalan sebagaikangiraembgnhgy berikangiraembgnhgykut: NASA telah benar-benar mendarat kamikangiraembgnhgy dikangiraembgnhgy bulan, akan ada kawah ledakan dikangiraembgnhgy bawah modul lunar untuk menandaikangiraembgnhgy mendarat. Pada setikangiraembgnhgyap rekaman vikangiraembgnhgydeo atau foto pendaratan, tikangiraembgnhgydak ada kawah yang terlikangiraembgnhgyhat, hampikangiraembgnhgyr seolah-olah modul ikangiraembgnhgytu hanya dikangiraembgnhgytempatkan dikangiraembgnhgy sana. Permukaan bulan dikangiraembgnhgytutupikangiraembgnhgy debu bulan baikangiraembgnhgyk, dan bahkan ikangiraembgnhgynikangiraembgnhgy tampaknya tikangiraembgnhgydak telah mengungsikangiraembgnhgy dikangiraembgnhgy buktikangiraembgnhgy fotografikangiraembgnhgy.Sama sepertikangiraembgnhgy teorikangiraembgnhgy bendera melambaikangiraembgnhgy, namun, kurangnya kawah memikangiraembgnhgylikangiraembgnhgykikangiraembgnhgy membunuh penjelasan potensikangiraembgnhgyal.

NASA menyatakan bahwa modul yang dikangiraembgnhgyperlukan dorong kurang sikangiraembgnhgygnikangiraembgnhgyfikangiraembgnhgykan dalam kondikangiraembgnhgysikangiraembgnhgy gravikangiraembgnhgytasikangiraembgnhgy rendah darikangiraembgnhgy ikangiraembgnhgytu akan dikangiraembgnhgylakukan dikangiraembgnhgy Bumikangiraembgnhgy. Permukaan bulan ikangiraembgnhgytu sendikangiraembgnhgyrikangiraembgnhgy adalah batuan padat, sehikangiraembgnhgyngga kawah ledakan mungkikangiraembgnhgyn tikangiraembgnhgydak akan layak pula - dengan cara yang sama bahwa pesawat tikangiraembgnhgydak menikangiraembgnhgynggalkan kawah ketikangiraembgnhgyka mendarat dikangiraembgnhgy landasan beton.

8.Beberapa Sumber cahaya
Beberapa Sumber cahaya
[likangiraembgnhgyhat.co.ikangiraembgnhgyd] - Moonlikangiraembgnhgyghtikangiraembgnhgyngdikangiraembgnhgyscrepancy1Pada bulan hanya ada satu yang kuat sumber cahaya: Mataharikangiraembgnhgy. Jadikangiraembgnhgy adikangiraembgnhgyl untuk mengatakan bahwa semua bayangan harus berjalan paralel satu sama laikangiraembgnhgyn. Tapikangiraembgnhgy ikangiraembgnhgynikangiraembgnhgy tikangiraembgnhgydak terjadikangiraembgnhgy selama pendaratan dikangiraembgnhgy bulan: vikangiraembgnhgydeo dan foto jelas menunjukkan bahwa bayangan jatuh ke arah yang berbeda.

Teorikangiraembgnhgy konspikangiraembgnhgyrasikangiraembgnhgy menyatakan bahwa ikangiraembgnhgynikangiraembgnhgy harus berartikangiraembgnhgy beberapa sumber cahaya yang hadikangiraembgnhgyr-menunjukkan bahwa foto-foto pendaratan dikangiraembgnhgyambikangiraembgnhgyl dikangiraembgnhgy sebuah set fikangiraembgnhgylm.NASA telah berusaha menyalahkan lanskap merata pada bayangan aneh, dengan benjolan halus dan bukikangiraembgnhgyt-bukikangiraembgnhgyt dikangiraembgnhgy permukaan bulan menyebabkan perbedaan. Penjelasan ikangiraembgnhgynikangiraembgnhgy telah dikangiraembgnhgylempar keluar jendela oleh beberapa teorikangiraembgnhgy, bagaikangiraembgnhgymana bukikangiraembgnhgyt dapat menyebabkan perbedaan sudut besar sepertikangiraembgnhgy? Pada gambar dikangiraembgnhgy atas bayangan modul lunar jelas bertentangan bahwa bebatuan dikangiraembgnhgy latar depan dikangiraembgnhgy hampikangiraembgnhgyr sudut 45 derajat.??

7.Van Allen Radikangiraembgnhgyasikangiraembgnhgy Belt
Van Allen Radiasi Belt
[likangiraembgnhgyhat.co.ikangiraembgnhgyd] - Dalam rangka untuk mencapaikangiraembgnhgy bulan, astronot harus melewatikangiraembgnhgy apa yang dikangiraembgnhgykenal sebagaikangiraembgnhgy sabuk Van Allen radikangiraembgnhgyasikangiraembgnhgy. Sabuk ikangiraembgnhgynikangiraembgnhgy dikangiraembgnhgyadakan dikangiraembgnhgy tempat oleh medan magnet bumikangiraembgnhgy dan tetap terus-menerus dikangiraembgnhgy tempat yang sama. Mikangiraembgnhgysikangiraembgnhgy Apollo ke bulan menandaikangiraembgnhgy upaya pertama yang pernah untuk mengangkut manusikangiraembgnhgya hikangiraembgnhgydup melaluikangiraembgnhgy sabuk.

Teorikangiraembgnhgy konspikangiraembgnhgyrasikangiraembgnhgy berpendapat bahwa tikangiraembgnhgyngkat belaka radikangiraembgnhgyasikangiraembgnhgy akan dikangiraembgnhgymasak para astronot dalam perjalanan ke bulan, meskikangiraembgnhgypun lapikangiraembgnhgysan alumikangiraembgnhgynikangiraembgnhgyum lapikangiraembgnhgysan ikangiraembgnhgynterikangiraembgnhgyor dan eksterikangiraembgnhgyor darikangiraembgnhgy pesawat ruang angkasa.NASA telah membantah argumen ikangiraembgnhgynikangiraembgnhgy dengan menekankan cukup sikangiraembgnhgyngkat waktu yang dikangiraembgnhgybutuhkan para astronot untuk melikangiraembgnhgyntasikangiraembgnhgy sabuk - yang berartikangiraembgnhgy mereka menerikangiraembgnhgyma dosikangiraembgnhgys hanya sangat kecikangiraembgnhgyl radikangiraembgnhgyasikangiraembgnhgy.

6.The Unexplaikangiraembgnhgyned Obyek
The Unexplained Obyek
[likangiraembgnhgyhat.co.ikangiraembgnhgyd] - Setelah foto-foto pendaratan dikangiraembgnhgy bulan dikangiraembgnhgyrikangiraembgnhgylikangiraembgnhgys, teorikangiraembgnhgy yang cepat untuk melikangiraembgnhgyhat benda mikangiraembgnhgysterikangiraembgnhgyus (dikangiraembgnhgytampikangiraembgnhgylkan dikangiraembgnhgy atas) dalam refleksikangiraembgnhgy helm astronot Apollo darikangiraembgnhgy 12 mikangiraembgnhgysikangiraembgnhgy. Tujuannya tampaknya tergantung darikangiraembgnhgy talikangiraembgnhgy atau kawat dan tikangiraembgnhgydak memikangiraembgnhgylikangiraembgnhgykikangiraembgnhgy alasan untuk berada dikangiraembgnhgy sana sama sekalikangiraembgnhgy, menyebabkan beberapa menyarankan ikangiraembgnhgytu adalah sorotan overhead yang bikangiraembgnhgyasanya dikangiraembgnhgytemukan dikangiraembgnhgy studikangiraembgnhgyo fikangiraembgnhgylm.

Kemikangiraembgnhgyrikangiraembgnhgypan dikangiraembgnhgypertanyakan, mengikangiraembgnhgyngat rendahnya kualikangiraembgnhgytas foto ikangiraembgnhgytu, tapikangiraembgnhgy mikangiraembgnhgysterikangiraembgnhgy tetap sepertikangiraembgnhgy mengapa sesuatu yang sedang melayang dikangiraembgnhgy udara (atau lebikangiraembgnhgyh tepatnya kekurangan udara) dikangiraembgnhgy bulan. Modul lunar dikangiraembgnhgy foto laikangiraembgnhgynnya tampaknya tikangiraembgnhgydak memikangiraembgnhgylikangiraembgnhgykikangiraembgnhgy ekstensikangiraembgnhgy darikangiraembgnhgy ikangiraembgnhgytu yang cocok dengan foto, sehikangiraembgnhgyngga objek masikangiraembgnhgyh tetap benar-benar dikangiraembgnhgyjelaskan.

5.Berjalan Lambat dan Kabel Tersembunyikangiraembgnhgy
Berjalan Lambat dan Kabel Tersembunyi
[likangiraembgnhgyhat.co.ikangiraembgnhgyd] - Dalam rangka mendukung klaikangiraembgnhgym bahwa pendaratan dikangiraembgnhgy bulan dikangiraembgnhgytembak dikangiraembgnhgy studikangiraembgnhgyo, teorikangiraembgnhgy konspikangiraembgnhgyrasikangiraembgnhgy harus memperhikangiraembgnhgytungkan jelas kondikangiraembgnhgysikangiraembgnhgy gravikangiraembgnhgytasikangiraembgnhgy rendah, yang harus telah menikangiraembgnhgyrukan oleh NASA. ikangiraembgnhgya telah mengemukakan bahwa jikangiraembgnhgyka Anda mengambikangiraembgnhgyl rekaman pendaratan dikangiraembgnhgy bulan dan menikangiraembgnhgyngkatkan kecepatan fikangiraembgnhgylm x2.5, para astronot tampak bergerak dalam gravikangiraembgnhgytasikangiraembgnhgy Bumikangiraembgnhgy.

Adapun tikangiraembgnhgynggikangiraembgnhgy melompat mengesankan astronot, yang tikangiraembgnhgydak mungkikangiraembgnhgyn untuk tampikangiraembgnhgyl dikangiraembgnhgy gravikangiraembgnhgytasikangiraembgnhgy bumikangiraembgnhgy, kabel dan kawat tersembunyikangiraembgnhgy telah dikangiraembgnhgyusulkan sebagaikangiraembgnhgy memberikangiraembgnhgykan astronot beberapa ekstra tikangiraembgnhgynggikangiraembgnhgy. Dalam beberapa screenshot menguraikangiraembgnhgykan kabel tersembunyikangiraembgnhgy dikangiraembgnhgyduga dapat dikangiraembgnhgylikangiraembgnhgyhat (foto dikangiraembgnhgy atas seharusnya menunjukkan kawat, meskikangiraembgnhgypun sangat samar-samar).

4.Kurangnya Bikangiraembgnhgyntang
Kurangnya Bintang
[likangiraembgnhgyhat.co.ikangiraembgnhgyd] - Satu argumen untuk hoax pendaratan dikangiraembgnhgy bulan adalah total kurangnya bikangiraembgnhgyntang dikangiraembgnhgy salah satu buktikangiraembgnhgy foto / vikangiraembgnhgydeo. Tikangiraembgnhgydak ada awan dikangiraembgnhgy bulan, sehikangiraembgnhgyngga bikangiraembgnhgyntang-bikangiraembgnhgyntang terlikangiraembgnhgyhat terus-menerus dan secara sikangiraembgnhgygnikangiraembgnhgyfikangiraembgnhgykan lebikangiraembgnhgyh terang darikangiraembgnhgy apa yang kikangiraembgnhgyta likangiraembgnhgyhat melaluikangiraembgnhgy fikangiraembgnhgylter atmosfer bumikangiraembgnhgy.

Argumen dikangiraembgnhgy sikangiraembgnhgynikangiraembgnhgy adalah bahwa NASA akan menemukan mustahikangiraembgnhgyl untuk memetakan lokasikangiraembgnhgy yang tepat darikangiraembgnhgy semua bikangiraembgnhgyntang untuk tikangiraembgnhgypuan tanpa bergemuruh, dan karenanya menikangiraembgnhgynggalkan mereka keluar - sengaja jatuh kembalikangiraembgnhgy pada alasan bahwa kualikangiraembgnhgytas foto-foto mencucikangiraembgnhgy mereka (sebuah alasan mereka tikangiraembgnhgydak benar-benar memberikangiraembgnhgykan).Beberapa foto yang berkualikangiraembgnhgytas tikangiraembgnhgynggikangiraembgnhgy, bagaikangiraembgnhgymanapun, namun masikangiraembgnhgyh ada bikangiraembgnhgyntang yang akan dikangiraembgnhgytampikangiraembgnhgylkan. Tentu saja menakutkan, mengikangiraembgnhgyngat Anda dapat mengambikangiraembgnhgyl gambar darikangiraembgnhgy darikangiraembgnhgy Bumikangiraembgnhgy dalam kualikangiraembgnhgytas jauh lebikangiraembgnhgyh rendah dan masikangiraembgnhgyh melikangiraembgnhgyhat mereka.??

3.Batu "C"
Batu
[likangiraembgnhgyhat.co.ikangiraembgnhgyd] - C-Rock-aktual-CSalah satu foto yang palikangiraembgnhgyng terkenal darikangiraembgnhgy pendaratan dikangiraembgnhgy bulan menunjukkan batu dikangiraembgnhgy latar depan, dengan apa yang tampaknya menjadikangiraembgnhgy huruf "C" terukikangiraembgnhgyr ke dalamnya. Surat ikangiraembgnhgytu tampaknya hampikangiraembgnhgyr sempurna sikangiraembgnhgymetrikangiraembgnhgys, yang berartikangiraembgnhgy tikangiraembgnhgydak mungkikangiraembgnhgyn kejadikangiraembgnhgyan alamikangiraembgnhgy. ikangiraembgnhgya telah mengemukakan bahwa batu ikangiraembgnhgytu hanya prop, dengan "C" dikangiraembgnhgygunakan sebagaikangiraembgnhgy penanda oleh kru fikangiraembgnhgylm yang dikangiraembgnhgytuduhkan.

Sebuah set desaikangiraembgnhgyner bikangiraembgnhgysa berubah batu dengan cara yang salah, sengaja mengekspos menandaikangiraembgnhgy ke kamera.NASA telah memberikangiraembgnhgykan alasan bertentangan dalam surat ikangiraembgnhgynikangiraembgnhgy, dikangiraembgnhgy satu sikangiraembgnhgysikangiraembgnhgy menyalahkan pengembang fotografikangiraembgnhgy untuk menambahkan huruf sebagaikangiraembgnhgy lelucon praktikangiraembgnhgys, sementara dikangiraembgnhgy sikangiraembgnhgysikangiraembgnhgy laikangiraembgnhgyn mengatakan bahwa mungkikangiraembgnhgyn hanya telah rambut likangiraembgnhgyar yang punya kusut dikangiraembgnhgy suatu tempat dalam proses pengembangan .

2.The Layered Cross-haikangiraembgnhgyrs
The Layered Cross-hairs
[likangiraembgnhgyhat.co.ikangiraembgnhgyd] - Sikangiraembgnhgybrel CrosshaikangiraembgnhgyrKamera yang dikangiraembgnhgygunakan oleh astronot selama pendaratan dikangiraembgnhgy bulan memikangiraembgnhgylikangiraembgnhgykikangiraembgnhgy banyak likangiraembgnhgyntas-rambut untuk membantu dengan skala dan arah. ikangiraembgnhgynikangiraembgnhgy dikangiraembgnhgycetak dikangiraembgnhgy atas semua foto. Beberapa gambar, bagaikangiraembgnhgymanapun, jelas menunjukkan cross-rambut belakang obyek dalam adegan, menyikangiraembgnhgyratkan bahwa foto-foto mungkikangiraembgnhgyn telah dikangiraembgnhgyedikangiraembgnhgyt atau mengobatikangiraembgnhgy setelah dikangiraembgnhgybawa. Foto yang dikangiraembgnhgytunjukkan dikangiraembgnhgy atas bukanlah kejadikangiraembgnhgyan yang terikangiraembgnhgysolasikangiraembgnhgy.

Banyak benda yang terbuktikangiraembgnhgy dikangiraembgnhgy depan salikangiraembgnhgyb-rambut, termasuk bendera Amerikangiraembgnhgyka dalam satu gambar dan lunar rover dikangiraembgnhgy negara laikangiraembgnhgyn.Teorikangiraembgnhgy konspikangiraembgnhgyrasikangiraembgnhgy telah menyarankan NASA mencetak benda buatan manusikangiraembgnhgya lebikangiraembgnhgyh darikangiraembgnhgy sebuah foto yang sah darikangiraembgnhgy bulan ke tikangiraembgnhgypuan pendaratan - meskikangiraembgnhgypun jikangiraembgnhgyka mereka benar-benar berencana melakukan ikangiraembgnhgynikangiraembgnhgy, maka mengapa mereka menggunakan cross-rambut dikangiraembgnhgy tempat pertama adalah sebuah mikangiraembgnhgysterikangiraembgnhgy.

1.Duplikangiraembgnhgycate Backdrop
Duplicate Backdrop

Duplicate Backdrop
[likangiraembgnhgyhat.co.ikangiraembgnhgyd] - Dua foto darikangiraembgnhgy Apollo 15 mikangiraembgnhgysikangiraembgnhgy yang dikangiraembgnhgytunjukkan dikangiraembgnhgy atas jelas memikangiraembgnhgylikangiraembgnhgykikangiraembgnhgy latar belakang yang sama, meskikangiraembgnhgypun secara resmikangiraembgnhgy terdaftar oleh NASA sebagaikangiraembgnhgy telah dikangiraembgnhgyambikangiraembgnhgyl mikangiraembgnhgyl terpikangiraembgnhgysah. Salah satu foto bahkan menunjukkan modul lunar. Ketikangiraembgnhgyka semua foto dikangiraembgnhgyambikangiraembgnhgyl modul sudah mendarat, jadikangiraembgnhgy bagaikangiraembgnhgymana mungkikangiraembgnhgyn bikangiraembgnhgysa berada dikangiraembgnhgy sana untuk satu foto dan menghikangiraembgnhgylang dikangiraembgnhgy tempat laikangiraembgnhgyn?

Nah, jikangiraembgnhgyka Anda seorang ahlikangiraembgnhgy teorikangiraembgnhgy konspikangiraembgnhgyrasikangiraembgnhgy hardcore, mungkikangiraembgnhgyn tampak layak bahwa NASA hanya menggunakan latar belakang yang sama ketikangiraembgnhgyka membuat fikangiraembgnhgylm adegan yang berbeda darikangiraembgnhgy vikangiraembgnhgydeo pendaratan dikangiraembgnhgy bulan mereka.NASA telah menyarankan bahwa sejak bulan jauh lebikangiraembgnhgyh kecikangiraembgnhgyl darikangiraembgnhgy Bumikangiraembgnhgy, cakrawala dapat muncul secara sikangiraembgnhgygnikangiraembgnhgyfikangiraembgnhgykan lebikangiraembgnhgyh dekat ke mata manusikangiraembgnhgya. Meskikangiraembgnhgypun demikangiraembgnhgykikangiraembgnhgyan, untuk mengatakan bahwa dua bukikangiraembgnhgyt yang terlikangiraembgnhgyhat pada foto-foto mikangiraembgnhgyl terpikangiraembgnhgysah adalah dikangiraembgnhgypertentangkan palsu.

Written by

We are Creative Blogger Theme Wavers which provides user friendly, effective and easy to use themes. Each support has free and providing HD support screen casting.

0 comments:

Post a Comment

 

© 2010 Fandypedia. All rights resevered. Designed by Templateism

Back To Top